Förening för Aspergare II
99 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sam skrev:Däremot anser jag att en styrelse ska vara öppet redovisad i en förening i deras kontakt utanför forumet. Om man sedan väljer att det bara finns vissa "adresser" för kontakt, är en annan sak.
Det finns fortfarande inga krav på att detta redovisas på internet, även om det givetvis måste redovisas skriftligt i vissa sammanhang. Sedan kan man givetvis ha en åsikt om att det även bör redovisas på internet, men av de skäl jag har framfört så vidhåller jag att det i så fall får anstå tills tidigast efter första årsmöte när val av styrelse etc. har skett på vederbörligt sätt med valberedning som tar fram kandidatlistor i förväg etc.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 14:53:10, redigerad totalt 1 gång.
Perfekt, jag har ju faktiskt tänkt att det kunde vara en bra lösning i vilket fall. Skrev väl för övrigt nästan exakt samma inlägg i annan tråd först (lade till ett "idag" när jag lade in det här som start av en helt ny tråd också), jag går och kollar och anmäler det inlägget om det inte redan är påträffat och åtgärdat där också.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor