Fördelar/Nackdelar med Windows Vista
51 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Hade bara problem i början med program som inte fungerade så väl till vista, fast det fixade man snabbt så allt fungerar optimalt. Tycker XP är bättre till en viss del om man har en lite långsammare dator.
Men vista är nog framtiden och jag tycker att det bra mycket bättre än xp när man får det att fungera som man vill, har dock 2 gig ram.
Men vista är nog framtiden och jag tycker att det bra mycket bättre än xp när man får det att fungera som man vill, har dock 2 gig ram.
Senast redigerad av Frallan 2011-05-04 10:55:03, redigerad totalt 1 gång.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 10:55:04, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
DirectX 10 verkar vara riktigt bra och av den anledningen skulle jag kunna tänka mig en speldator med Vista. För att spara resurser så skulle jag nog satsa på Basic-versionen. Eller är det någon vits att använda Premium eller Ultimate i det sammanhanget?
Det är ren utpressning av Microsoft att inte släppa directX 10 till XP. Man tvingar på så sätt seriösa gamers att gå över till Vista.
Det är ren utpressning av Microsoft att inte släppa directX 10 till XP. Man tvingar på så sätt seriösa gamers att gå över till Vista.