Föra över mp3:or till iPhonen
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Föra över mp3:or till iPhonen
Hej
Har klurat och klurat men får det inte att fungera! Blir gaaalen snart..
Vet någon hur det går till när man för över mp3 från datorn till iPhon via iTunes?
Mycket tacksam för svar.
Vet någon hur det går till när man för över mp3 från datorn till iPhon via iTunes?
Mycket tacksam för svar.
Jag minns bara att jag har bekymmer varje gång jag ska göra det.
Undviker det.
Fattar inte hur apple kan göra en så användarvänlig telefon med ett så vansinnigt program som itunes att lägga in låtar med.
Undviker det.
Fattar inte hur apple kan göra en så användarvänlig telefon med ett så vansinnigt program som itunes att lägga in låtar med.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
sussi83 skrev:Hej
Mycket tacksam för svar.
Har du kollat apples hemsida?
Har ingen Iphone själv, men här har du felsök när du håller på med Iphone - Itunes.
http://www.apple.com/support/iphone/assistant/itunes/
Savanten Svante skrev:Fattar inte hur apple kan göra en så användarvänlig telefon med ett så vansinnigt program som itunes att lägga in låtar med.
[OT]
Oavsett vilket så tycker jag iTunes är ett kanonprogram att organisera musik (och filmklipp) med, det bästa jag har använt. Jag har organiserat bortåt 900 album och filmklipp där och fler lär det bli...hårddisken på min lilla macbook håller på att ta slut men då flyttar jag bara hela samlingen till nån extern disk....
iPhone äger jag ingen. Lyssnar så sällan på musik i androiden att jag kan föra över de låtarna manuellt..
[/OT]
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11