Finsk pop- & rockkväll, Brunkebergstorg, 14 aug kl. 16
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Finsk pop- & rockkväll, Brunkebergstorg, 14 aug kl. 16
Kära musiklyssnare och/eller -utövare!
Jag fick alldeles nyss det här meddelandet av min yngste lillebror, som är engagerad i musikföreningen och ambulerande festivalen Mokoma. Mokoma sätter ihop klubbfestivaler med finska pop- och rockband, men på fredag har de fått chansen att ansvara för en helkväll under Stockholms Kulturfestival.
Jag fick alldeles nyss det här meddelandet av min yngste lillebror, som är engagerad i musikföreningen och ambulerande festivalen Mokoma. Mokoma sätter ihop klubbfestivaler med finska pop- och rockband, men på fredag har de fått chansen att ansvara för en helkväll under Stockholms Kulturfestival.
Mokoma skrev:Nu på fredag den 14 augusti presenterar Mokoma, världens bästa musikförening, fem fantastiska finska pärlor!
Platsen är Brunkebergstorg i Stockholm och tiden är från klockan 16:00 och framåt. Det bästa av allt: Det kostar inte en spänn i inträde!
Vedeldad bastu? Naturligtvis! Tag med badkläder om du är lite pryd. Vi ses i ångan!
Mokoma, www.mokoma.se
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-04 20:56:52, redigerad totalt 1 gång.
Oooh! Jag jobbar så jag missar han som spelar Finnish Death Folk Music men tack för tipset. Hoppas jag orkar pallra mig iväg efter jobbet.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04