Filmen ''I rymden finns inga känslor'' (Bio i Småland?)
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Filmen ''I rymden finns inga känslor'' (Bio i Småland?)
Tänkte kolla på filmen I rymden finns inga känslor som har premiär den 3e september. Är dock inte så sugen att gå på den själv så kollar om det finns något intressa att samla ihop ett gäng här.
De ställen jag kan ta mig till är Jönköping, Växjö Vetlanda, Nässjö, Eksjö och Sävsjö. Så finns det någon i närheten som är intresserade hör gärna av er här så kanske vi kan ordna något.
Moderator Alien: Förtydligade rubriken.
De ställen jag kan ta mig till är Jönköping, Växjö Vetlanda, Nässjö, Eksjö och Sävsjö. Så finns det någon i närheten som är intresserade hör gärna av er här så kanske vi kan ordna något.
Moderator Alien: Förtydligade rubriken.
Fantasi skrev:Det här är ju fel forum att lämna rescensioner på, men kan säga att jag tycker i nuläget att filmen var fin, ganska överdrivet och inkonsekvent hur de framställer en person med AS, men rolig (pga igenkänning för min del) på sina ställen.
Den ska jag också gå på om en vecka. Tillsammans med en neuropsykolog & en specialpedagog= goda vänner. Tyckte det kunde vara kul att höra deras åsikter efteråt. Jag tror man får ta den där filmen med en stor "nypa salt". Men ska ändå bli kul att se hur de tolkat/gestaltat det hela.
hej pemer
Är du någon specialare här?
Bara undrar för ja ser ditt nic namn överallt känns de som..
- Skruttibangbang
- Anslöt: 2010-07-30
Re: hej pemer
Skruttibangbang skrev:Är du någon specialare här?
Han är chef! Preem har honom på loggan till och med
Re: hej pemer
AAA skrev:Skruttibangbang skrev:Är du någon specialare här?
Han är chef! Preem har honom på loggan till och med
Och på TV3 ses han springa 100-meterslopp mot Anna Anka på Stockholms stadion. (Om han nu tog sig upp från startblocket. )