Felmeddelande Groundspeaks app

Allt om hård- och mjukvara samt övriga it-relaterade diskussioner.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Lilla Gumman » 2013-09-07 22:50:41

Hej!

Groundspeaks app för geocaching har bytt namn till 2.5.2 helt plötsligt och går inte att öppna. "2.5.2 har tyvärr stoppats" står det, sedan kan jag välja mellan Rapportera och OK.

När jag går in på Play i telefonen och söker upp Groundspeaks geocaching-app, får jag veta att den är installerad. När jag väljer att öppna appen genom Play, så får jag upp samma irriterande felmeddelande: "2.5.2 har tyvärr stoppats".

Appen har kostat mig 75 kr. Om jag avinstallerar appen och installerar den igen, visst slipper jag betala nya 75 kr då?

Jag använder c:geo också. Undanbeder mig tips om andra geocaching-appar, dom känner jag redan till. Nu gäller det att få Groundspeaks app att fungera, ingenting annat.

Lilla Gumman
Lilla Gumman

Anslöt: 2007-08-01

Inläggav Lilla Gumman » 2013-09-07 23:35:26

Jag har googlat och kommit fram till att en app som jag köpt sparas på mitt google-konto, coh den kan installeras på vilken enhet jag vill alldeles gratis. Jag har nu avinstallerat Groundspeaks app och installerat den meddetsamma igen.

Nu verkar det som om faran är över för den här gången.

Men vad 2.5.2 var för något lär jag nog aldrig få veta. Ja, självklart har jag AVG antivirus appen installerad, och jag vet att jag inte har virus.
Lilla Gumman

Anslöt: 2007-08-01

Återgå till IT-forum

Logga in