Får yrsel i tvättstugan
30 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Får yrsel i tvättstugan
Kan var att du en gång känt av det i tvättstuga.
Har en liknande hågkomst från en arbetsplats, varje gång jag gick upp på ett förråd blev jag fruktansvärt kissnödig, vart tvungen att gå ner och gå på toa.
Man kan faktiskt ha en taskig koppling till en viss plats, men har inget bra råd för att komma över det.
Tror att vi aspisar lätt får sådana kopplingar, en del av vår problematik. Ibland kanske någon "ritual" skulle kunna hjälpa för att häva "förbannelsen".
Har en liknande hågkomst från en arbetsplats, varje gång jag gick upp på ett förråd blev jag fruktansvärt kissnödig, vart tvungen att gå ner och gå på toa.
Man kan faktiskt ha en taskig koppling till en viss plats, men har inget bra råd för att komma över det.
Tror att vi aspisar lätt får sådana kopplingar, en del av vår problematik. Ibland kanske någon "ritual" skulle kunna hjälpa för att häva "förbannelsen".
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
OT: Ja, det är min lilla Snuttis! /OT
- pointblank
- Anslöt: 2006-11-12
Gå till läkaren så får du kanske göra allergiprover. Finns mycket damm och skit i tvättstugor.Kahlokatt skrev:Av dåligt kondis brukar man pusta och stånka och få ont i musklerna. Inte bli yr, kallsvettig och kräkfärdig...
Har du provat att handla dammsugarpåsar på nätet?pointblank skrev:Så får jag göra för att kunna köpa dammsugspåsar - den sorten jag behöver finns bara i min hataffär (Ica Maxi).
Parvlon skrev:Gå till läkaren så får du kanske göra allergiprover. Finns mycket damm och skit i tvättstugor.Kahlokatt skrev:Av dåligt kondis brukar man pusta och stånka och få ont i musklerna. Inte bli yr, kallsvettig och kräkfärdig...
Nja, jag tror inte att det är allergi heller.
Förresten, sorry om jag överreagerade. Jag är väldigt känslig beträffande min *host* vikt.
Vill man veta så tar man reda på det. Lugnt..Kahlokatt skrev:Nja, jag tror inte att det är allergi heller.Förresten, sorry om jag överreagerade. Jag är väldigt känslig beträffande min *host* vikt.