Få tag i LSS-handläggare???
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Få tag i LSS-handläggare???
Jag har letat och letat, men hur i hela fridens namn får man tag i sin LSS-handläggare om man har tappat visitkortet och har telefonfobi???
Tips nån?
Tips nån?
Senast redigerad av Dimalim 2011-05-04 23:03:36, redigerad totalt 1 gång.
tahlia skrev:Hemsidan för din kommun?
På hemsidan för min kommun finns både namn, telefonnummer och mailaddy till LSS-handläggare och annat man kan behöva.
jag har föröskt men hittar inte :/
men får fortsätta leta
Googla!
Förnamn Efternamn + LSS + Kommun
Eller om det är så att personen är knuten till Landstinget/Sjukhuset. Gå till de hemsidorna och leta upp t.ex. Habiliteringen. För där jag bor finns alla namn och telefonnummer på de som jobbar där. Märkte det här om veckan då jag upptäckte att de hade bytt till 010-nummer och googlade.
Eller om det är så att personen är knuten till Landstinget/Sjukhuset. Gå till de hemsidorna och leta upp t.ex. Habiliteringen. För där jag bor finns alla namn och telefonnummer på de som jobbar där. Märkte det här om veckan då jag upptäckte att de hade bytt till 010-nummer och googlade.
Senast redigerad av atoms 2011-05-04 23:03:36, redigerad totalt 1 gång.
atoms skrev:Googla!
okej tack
Återgå till Aspergare och vården