"Du är för långsam."
27 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
"Du är för långsam."
Jag tycker att du inte borde jobba mer i hela ditt liv, tycker du borde börja leva på social bidrag eller liknande.
Det ska jag i alla fall, fyller strax 26år och i snart 26år så har samhället gett mig mitten fingret och nu efter snart 26år så har jag fått nog och ger nu samhället mitten fingret tillbaks.
---
Moderator: Eftersom diskussionen börjar gå off-topic här, så har resten av inlägget och efterföljande diskussion flyttats hit: jag-vill-inte-arbeta-utan-leva-pa-bidrag-t32687.html
Det ska jag i alla fall, fyller strax 26år och i snart 26år så har samhället gett mig mitten fingret och nu efter snart 26år så har jag fått nog och ger nu samhället mitten fingret tillbaks.
---
Moderator: Eftersom diskussionen börjar gå off-topic här, så har resten av inlägget och efterföljande diskussion flyttats hit: jag-vill-inte-arbeta-utan-leva-pa-bidrag-t32687.html
"Du är för långsam."
Känner igen det där. Har varit ute på praktik tidigare och fått liknande besked. Som sagt, ta det inte personligt. De förtjänar inte ditt engagemang, din värdefulla tid och ork.
- higgspartikel
- Anslöt: 2012-10-29
"Du är för långsam."
Tråden har gått kraftigt off-topic.
Låser den.
Edit: Låser upp efter delning.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Låser den.
Edit: Låser upp efter delning.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett