Den stora nostalgiska 90-talstråden
Den stora 90-tals tråden
Jag tog studenten 1989 så jag var mest arbetslös. Deltog i sk. Arbetsmarknadsåtgärder som inte ledde till någonting så klart. Musik var oj nu måste jag tänka, blev nog mest det som spelades på radio. GES,Spicegirls,Nirvana,boyszone osv.
Re: Den stora 90-tals tråden
-93 då blev det populärt i skolan för tjejerna att spara ut så allt hår blev lika långt
Den stora 90-tals tråden
Tittade på nickelodium med barnen Arnold , familjen thornberry , Rugrets, en annan serie där de tecknade barnen skejta och surfa.
Det var bra barn program på den tiden.
Det var bra barn program på den tiden.
Den stora 90-tals tråden
marxisten skrev:Jag gick på dagis, förskola och lågstadiet (född 90).
Jao ungefär det jag sysslade med också
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Den stora 90-tals tråden
Får se nu flyttade 4-5 gånger under 90-talet
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Började grundskolans alla årskurser under 90-talet.
Senast redigerad av Zirre 2013-07-03 23:33:51, redigerad totalt 2 gånger.
Den stora 90-tals tråden
Lyssnade på heavy o trash.
Knegade skiten ur mig.
Och söp skallen i bitar.
Det ungefär sammanfattar min såkallade 90-tal.
Knegade skiten ur mig.
Och söp skallen i bitar.
Det ungefär sammanfattar min såkallade 90-tal.
Den stora 90-tals tråden
Barn programmet Rocket power var det någon mer som kolla på det och bumbi björnarna, räddnings patrullen ?
Nickelodeon heter kanalen, fast jag kollade på Cartoon Network då jag inte hade Nickelodeon.
O vad det låter bra, der är ona i ordet som gör det....
O vad det låter bra, der är ona i ordet som gör det....
Den stora 90-tals tråden
Ja doktorn kan komma var ju riktigt bra!
Jösses vilka snygga piloter det var och läkare!
Jösses vilka snygga piloter det var och läkare!
Den stora 90-tals tråden
Föddes, började skolan
Rocket power kommer jag ihåg, men vad jag minns så var det inte så bra. Rollfigurna var rätt irriterande. Men Bumbibjörnarna och Räddingspatrullen tyckte jag om.
Kattmamma skrev:Barn programmet Rocket power var det någon mer som kolla på det och bumbi björnarna, räddnings patrullen ?
Rocket power kommer jag ihåg, men vad jag minns så var det inte så bra. Rollfigurna var rätt irriterande. Men Bumbibjörnarna och Räddingspatrullen tyckte jag om.
- DefinitivtInteAnonym
- Anslöt: 2009-11-29
Den stora 90-tals tråden
Jag var för ung för att lyssna på Nirvana på den tiden (född -90), men det är främst den musiken som jag associerar med 90-talet. Cobain gick ju tyvärr även bort -94. Det jag minns bäst från 90-talet var vistelserna hos släkten i Polen, vilket var ganska trevligt trots allt.
Den stora 90-tals tråden
90-talets musik var eurodisco typ E-type för mig. Sådant görs ju inte längre och det kanske är lika bra
Den stora 90-tals tråden
Zirre skrev:Estonia
Det var dagen då jag inledde mitt första kärleksförhållande på en jazzklubb där Janne Schaffer var gästartist...
Återgå till Intressanta intressen