Daniel Cojocaru Quotes (Facebooksida)
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Reggade mig på detta forum för en tid sedan,då jag misstänkte att jag hade Asperger.
Fyllde inte riktigt alla kriterierna,talsättet var en utav dom jag inte uppfyllde.
Jag fick iallafall diagnoserna Bipolär,Atypisk Autism och ADHD.
Eftersom att jag sedan länge sitter hemma sysslolös så måste jag sysselsätta mig.
Startade en sida på Facebook där jag Photoshoppade mina egna citat men det utvecklade
sig senare till att bli känslor,upplevelser,erfarenheter och mitt sätt att se på världen.
Ibland väldigt bittert,andra dagar ett mer positivt budskap.
Har bara haft sidan i ca 2 veckor så jag har inte hunnit få jättemycket material än.
Men med min hjärnaktivet som går som ett ånglok så hoppas jag att inom ett par månader
ha någonting som kan träffa alla någonstans.Helst av allt hjärtat.
I dagsläget har jag bara 31 personer som gillar sidan,och väldigt få av dom förstår mitt budskap.Jag behöver mer folk som förstår vad det är jag skriver.
http://www.facebook.com/pages/Daniel-Co ... 2812550057
Jag finns även på Instagram #danielcojocaru
Admin: förtydligade rubriken
Fyllde inte riktigt alla kriterierna,talsättet var en utav dom jag inte uppfyllde.
Jag fick iallafall diagnoserna Bipolär,Atypisk Autism och ADHD.
Eftersom att jag sedan länge sitter hemma sysslolös så måste jag sysselsätta mig.
Startade en sida på Facebook där jag Photoshoppade mina egna citat men det utvecklade
sig senare till att bli känslor,upplevelser,erfarenheter och mitt sätt att se på världen.
Ibland väldigt bittert,andra dagar ett mer positivt budskap.
Har bara haft sidan i ca 2 veckor så jag har inte hunnit få jättemycket material än.
Men med min hjärnaktivet som går som ett ånglok så hoppas jag att inom ett par månader
ha någonting som kan träffa alla någonstans.Helst av allt hjärtat.
I dagsläget har jag bara 31 personer som gillar sidan,och väldigt få av dom förstår mitt budskap.Jag behöver mer folk som förstår vad det är jag skriver.
http://www.facebook.com/pages/Daniel-Co ... 2812550057
Jag finns även på Instagram #danielcojocaru
Admin: förtydligade rubriken
- dirkschneider
- Anslöt: 2010-11-07
Daniel Cojocaru Quotes
Jag är även öppen för förslag på förbättringar.Kritik av folk som vågar kritisera
- dirkschneider
Jag hade faktiskt uppskattat att någon skrev att jag var helt värdelös, än ingenting alls.
- dirkschneider
Tack.Det har vart ganska mycket fokus ur mitt adhd och bipolär-perpektiv.Hoppas att du nån dag kan hitta något som passar dig.
- dirkschneider
Jag mötte en mycket arg herre i min trapp häromdagen.Stor som ett hus tatueringar i ansiktet och en mycket aggresiv gångstil.Han ville helt enkelt sprida skräck omkring sig.Våra ögon möttes en bråkdel av en sekund innan jag tittade ner igen.Det räckte för mig.Jag såg rädsla,osäkerhet,smärta och en mycket trasslig själ.Jag undrar om han såg att jag såg?Det kändes så iallafall.Några dagar senare berättade jag om detta mötet för en bakant.Det visade sig att denna bekant kände denna person mycket väl,och min obetydliga lilla iaktagelse stämde till punkt och pricka.
God Morgon!!
God Morgon!!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- dirkschneider