bokmärkstråden! För oss som samlar på bokmärken.

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: Alien, atoms

bokmärkstråden! För oss som samlar på bokmärken.

Inläggav skippy » 2012-06-14 14:43:00

Hejsan alla medlemmar!

Tänkte starta en tråd för oss som vill börja, eller håller på att samla på bokmärken. Jag fann en jättebra sida där man kan beställa bokmärken för rätt så billiga summor, sidan heter Steinssons, scraps. http://www.scraps.se/

Jag har börjat med att samla på katter, vill även ha bokmärken med änglamotiv, samt tomtar och människor. Speciellt då stora bokmärken på vackra damer med hatt och blommig klänning etc.

Dock blir jag lätt manisk, och vill ha allt jag ser, har lätt för att bli besatt och kan inte sluta tänka på den iden som jag nyligen kommit på. Har tänkt på dessa bokmärken, typ konstant sedan tisdags.

Men vi får se hur länge den här viljan ligger kvar, jag kan ha lätt för att tröttna fort, tyvärr.

Men nu iaf, vilka bokmärken samlar ni på?
skippy

Anslöt: 2012-06-09

Re: bokmärkstråden! För oss som samlar på bokmärken.

Inläggav joey_truelove » 2012-06-19 22:02:41

Samlar lite grann på bokmärken. Inte för att de är särskilt värdefulla utan mest utifrån vilka motiv de har. Oftast bilar, båtar, flygmaskiner och tåg. Särskilt de senare två. Vet inte hur många jag har, då det var ett tag sedan jag pysslade med dem.

Men jag är särskilt förtjust i kuvert sända med flygpost - Par Avion, då både kuverten och klisterlapparna dessa har är särskilt... vackra, eller vad jag ska kalla det för. Mer intressanta än andra kuvert i vilket fall.
joey_truelove

Anslöt: 2011-09-28

Återgå till Intressanta intressen

Logga in