Boken "Asperger-sensorik" gratis till medverkande

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

Moderatorer: Alien, atoms

Boken "Asperger-sensorik" gratis till medverkande

Inläggav TORatANDET » 2015-12-23 9:39:40

Nu har boken Asperger-sensorik kommer från tryckeriet till Andet. (Det är tredje upplagan, med lite ändrad titel, 190 sidor). Boken släpps 1/1 2016, och går att köpa på andet.se då.
Stort tack till er som sagt ”Ja” till att medverka (antingen ”Ja” specifikt till Perceptionsboken, eller till ”Stort bokprojekt”). Följande 25 av er hittade jag användbara citat från och ni är med i boken:

Alexis, Alien, Bror Duktig, Chessa, Cyan
dasunbedingte, gadas, joakoni, Kahlokatt, kapuni
Kattmamma, KevlarSoul, Kimmelie, KrigarSjäl, kullan
Mango, Miche, MsTibbs, nescio, Parvlon
plåtmonster, Savanten Svante, srm, tahlia, Titti

Om ni nu e-postar mig (tor@andet.se) era papperspost-adresser, så skickar jag er 25 varsitt gratis exemplar av Asperger-sensorik som tack för att jag fått citera er. Jag kan inte posta boken förrän sista dagarna av året, men samlar gärna ihop adresser fram tills dess.
Endast jag kommer se era namn och adresser, de kommer inte användas för annat än att skicka denna bok, och jag raderar informationen efter jag skickat er boken. Det blir ingen avsändar-etikett på kuvertet heller, ifall det skulle störa någon.

Om några av er 25 istället vill ha en gratisplats på någon av Perceptions-utbildningarna där boken ingår (aspi.se), så kan ni få det, i mån av plats. E-posta mig (tor@andet.se) om det då.

Torbjörn Andersson, andet.se
TORatANDET

Anslöt: 2006-06-30

Återgå till Övriga Aspergerfrågor

Logga in