Blir det någon mer båt-tur i år?
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Blir det någon mer båt-tur i år?
Hej Fredrik och ni andra!
Blir det någon mer båt-tur i år? I så fall är jag mycket intresserad av att hänga med!
Mvh Mjau
Blir det någon mer båt-tur i år? I så fall är jag mycket intresserad av att hänga med!
Mvh Mjau
Senast redigerad av Mjau 2011-05-04 14:57:27, redigerad totalt 1 gång.
Ett tips: Om någon ska ge sig på att åka Waxholmsbåt se då till att ha öronproppar då. Det är ett djävulskt obehagligt oljud från högtalarna ombord strax efter avgång. Jag fick ont i örat. Inställningen hos personalen verkar vara att varenda levande varelse inom en 1 kilometers radie ska höra meddelandet. Lär nog dröja innan jag åker Waxholmsbåt igen eftersom jag helt saknar öronproppar.
Senast redigerad av Grimuald 2011-05-04 14:57:27, redigerad totalt 1 gång.
Datumförslag för båttur
Hej Fredrik och andra intresserade!
Fredrik skrev:
>någon helg framåt kan det absolut bli, är det någon speciel helg som skulle >passa dig?
Det beror på om det är över dagen eller om man sover över på båten. Är det en dagtur kan jag 22/8, 24/8 och 7/9. Den 13-14/9 kan jag hela helgen.
När passar det för dig, Fredrik, och er andra?
Vänliga hälsningar
Mjau
Fredrik skrev:
>någon helg framåt kan det absolut bli, är det någon speciel helg som skulle >passa dig?
Det beror på om det är över dagen eller om man sover över på båten. Är det en dagtur kan jag 22/8, 24/8 och 7/9. Den 13-14/9 kan jag hela helgen.
När passar det för dig, Fredrik, och er andra?
Vänliga hälsningar
Mjau
Svar önskas om båttur
Hej Fredrik!
Blir det någon båttur? Du har inte svarat på om du kan de datum jag föreslagit.
Mvh Mjau
Blir det någon båttur? Du har inte svarat på om du kan de datum jag föreslagit.
Mvh Mjau