Blandade saker om lite olika grejer om AS

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav mumsisen » 2011-03-23 9:58:14

KaosPrinsessa skrev:Jaha. Detta är faktiskt jättebra och jag är glad... men också avundsjuk och arg. Min pojkvän har gått hos sin skolkurator ett tag och hon har velat skicka honom vidare till psykiatrin men han har inte velat. Men för ett tag sedan så sa han ja och idag har han träffat en psyk-ssk och hon har nu gett honom en tid till en psykiater som ev- ska ge honom medicin och så ska han få göra en npf utredning. Han får allt jag har kämpat för och fortfarande kämpar för. Visst det är jätte bra, men jag då? När ska någon bry sig om mig?
Jag vet att jag skadar honom och har därför mer och mer börjat spela och ljuga för honom och tom det blir för mycket för honom.
Jag kan aldrig slappna av, jag kan aldrig vara mig.
Jag har inga krafter kvar och jag får ingen hjälp.
Jag orkar inte och jag vet inte vad jag ska göra längre.

kan du inte söka privat?
mumsisen

Anslöt: 2010-10-18

Inläggav Angelic Fruitcake » 2011-03-23 10:49:15

Cereb! Dyrt men väl värt det om man kan finansiera det.
Angelic Fruitcake

Anslöt: 2010-05-21

Inläggav KaosPrinsessa » 2011-03-23 15:57:35

mumsisen skrev:kan du inte söka privat?

Det har jag inte råd med. Har bara aktivitetsersättning och den är snart slut den med och sen vet jag inte om det blir mer av den varan eller soc.
Har ju fått göra en npf utredning via Carema Hjärnhälsa men jag får aldrig något svar och psykologen som utreder mig verkar inte särskilt kunnig inom området. Så det är nog därför svar dröjer som det gör. Men det tog ett bra tag att få göra den.
KaosPrinsessa

Anslöt: 2010-10-10

Återgå till Övriga Aspergerfrågor

Logga in