Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: Alien, atoms

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-21 11:50:36

Richard skrev:Operera om dig där nere istället! Har för mig att sådana operationer är subventionerade. Så kan du bli tjej istället!

Spoiler: visa
Nä, förlåt, jag skojar bara...


det är lugnt nej jag vill behålla mitt manliga kön ville förut bli mera feminin men det var förut när jag var helt galen i huvudet jag ville aldrig inte bli kvinna utan ville bli mera feminin och androgyn i utseendet som alverna i sagan om ringen typ om du förstår vad jag menar :o :cry: :-)Crying

men jag röker inte på längre :cry: :oops:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-21 11:56:54

så här ville jag se ut förut när jag rökte på Ganja cannabis :cry: :oops: :-)Crying

att se androgyn ut men inte att bli kvinna fullt ut :-)056

https://www.google.com/search?sca_esv=7 ... sid=mosaic

https://www.google.com/search?sca_esv=7 ... sid=mosaic
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav Karamell » 2024-09-23 2:49:03

Ozempic?
Karamell
 
Inlägg: 3187
Anslöt: 2016-03-28

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav Kidzi » 2024-09-25 3:17:19

Om man frivilligt tar kemisk kastration och får bröst får man väl stå för det. Varför tar man sådant utan att läsa vad det finns för risker? Det verkar ju som släkten inte tycker att brösten blivit större. Eller de kan ha blivit lite större och detta tolkas som att de är jättestora. Det går inte att banta bort bröstvävnad. Det är väl bara att fråga en läkare om man har äkta bröstförstoring. Blir svaret nej så är det bara att gå vidare med livet. Är de bara lite större så får du acceptera ditt liv. Kanske kan du googla fram en bild och visa hur stora de är. Vem ser du mest ut som?

https://www.google.com/search?sca_esv=3 ... gLegQIEhAB
Kidzi
 
Inlägg: 5883
Anslöt: 2019-12-31
Ort: Södermanland

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-25 8:09:19

Kidzi skrev:Om man frivilligt tar kemisk kastration och får bröst får man väl stå för det. Varför tar man sådant utan att läsa vad det finns för risker? Det verkar ju som släkten inte tycker att brösten blivit större. Eller de kan ha blivit lite större och detta tolkas som att de är jättestora. Det går inte att banta bort bröstvävnad. Det är väl bara att fråga en läkare om man har äkta bröstförstoring. Blir svaret nej så är det bara att gå vidare med livet. Är de bara lite större så får du acceptera ditt liv. Kanske kan du googla fram en bild och visa hur stora de är. Vem ser du mest ut som?

https://www.google.com/search?sca_esv=3 ... gLegQIEhAB


ja röker man cannabis och är mentalsjuk i psykos så får man skylla sig själv :o :-)063 :?:

:shock:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav Lynx-66 » 2024-09-25 9:03:27

Börja snusa. Nikotin sägs hålla östrogenet lägre.
Lynx-66
 
Inlägg: 2586
Anslöt: 2019-11-16

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-25 10:11:18

Lynx-66 skrev:Börja snusa. Nikotin sägs hålla östrogenet lägre.


har gjort det nu sedan 5 år tillbaka :-)049 :-)Happy :D
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-27 21:25:51

Kidzi skrev:Om man frivilligt tar kemisk kastration och får bröst får man väl stå för det. Varför tar man sådant utan att läsa vad det finns för risker? Det verkar ju som släkten inte tycker att brösten blivit större. Eller de kan ha blivit lite större och detta tolkas som att de är jättestora. Det går inte att banta bort bröstvävnad. Det är väl bara att fråga en läkare om man har äkta bröstförstoring. Blir svaret nej så är det bara att gå vidare med livet. Är de bara lite större så får du acceptera ditt liv. Kanske kan du googla fram en bild och visa hur stora de är. Vem ser du mest ut som?

https://www.google.com/search?sca_esv=3 ... gLegQIEhAB


Men det påverkar psyket oerhört mycket och det gör ont som fan hela tiden ju :cry: :-)Crying

och att ha man boobs är som Dantes inferno och psyket tar stryk som fan av det :cry:
och folk fäller fula och elaka kommentarer dagligen hela tiden :cry:

Som sagt de tär av bara helvete på psyket att ha bröst körtel vävnad :cry: :-)Crying
hur skall jag våga gå på badstranden eller ha en t tröja på mig på sommaren då någonsin :cry:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-27 21:32:13

Kidzi skrev:Om man frivilligt tar kemisk kastration och får bröst får man väl stå för det. Varför tar man sådant utan att läsa vad det finns för risker? Det verkar ju som släkten inte tycker att brösten blivit större. Eller de kan ha blivit lite större och detta tolkas som att de är jättestora. Det går inte att banta bort bröstvävnad. Det är väl bara att fråga en läkare om man har äkta bröstförstoring. Blir svaret nej så är det bara att gå vidare med livet. Är de bara lite större så får du acceptera ditt liv. Kanske kan du googla fram en bild och visa hur stora de är. Vem ser du mest ut som?

https://www.google.com/search?sca_esv=3 ... gLegQIEhAB


Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav Kidzi » 2024-09-28 0:14:36

manne skrev:Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:


Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?
Kidzi
 
Inlägg: 5883
Anslöt: 2019-12-31
Ort: Södermanland

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-28 8:51:28

Kidzi skrev:
manne skrev:Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:


Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?


Men det är inte bra om centrala nervsystemet påverkas eller om man får ökad nivå av stresshormoner i kroppen. :o :-)063 :?:


https://www.hjarnfonden.se/hjarnhalsa/s ... ar-stress/


Olika stresshormoner som kortisol, noradrenalin och adrenalin

I samband med stressreaktionen frisätts stresshormoner som kortisol, adrenalin och noradrenalin i kroppen
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-28 8:56:17

https://www.testmottagningen.se/artikla ... qwMZb1m7cm

mera här :-)Happy



I samband med stressreaktionen frisätts stresshormoner som kortisol, adrenalin och noradrenalin i kroppen.
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-09-28 10:50:43

Kidzi skrev:
manne skrev:Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:


Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?


ja :cry: :oops:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav antonius » 2024-09-28 15:38:00

manne skrev:
Kidzi skrev:
manne skrev:Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:


Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?


ja :cry: :oops:


är det andra på ditt boende som trakasserar dig? man måste försöka att inte bry sig så mycket vad andra säger, annars fortsätter de bara att håna en om de hittar något att plåga en med, människor kan vara kräk
antonius
 
Inlägg: 22402
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav Mammaspojke » 2024-10-01 17:32:36

Tog testosteronprov med 5års mellanrum och den är höjd med typ 80% sen jag gick ner i vikt (-30Kg) och börja styrketräna. Övervikt är den största boven tror jag. Sen vet jag inte om värdena stämmer helt men det är iaf en motivator att fortsätta kämpa!!
Mammaspojke
 
Inlägg: 183
Anslöt: 2017-11-09

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-10-04 22:13:25

Kidzi skrev:
manne skrev:Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:


Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?


man boobs går inte att träna bort :cry: :oops:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav Richard » 2024-10-05 1:16:03

manne skrev:
Kidzi skrev:
manne skrev:Men om man får kraftiga humörsvängningar och höga adrenalin nivåer och konstant ökad permanent aggressivitet av dessa så är det väl inte bra :o :-)063 :?:


Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?


man boobs går inte att träna bort :cry: :oops:

Jag tror de hade försvunnit om du hade gått ner i vikt. Visserligen ser du inte särskilt överviktig ut på de bilder jag sett av dig. Men tror absolut de går att träna bort.
Richard
 
Inlägg: 3832
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-10-05 9:46:00

Richard skrev:
manne skrev:
Kidzi skrev:
Men har någon annan sagt att du har bröstvävnad?


man boobs går inte att träna bort :cry: :oops:

Jag tror de hade försvunnit om du hade gått ner i vikt. Visserligen ser du inte särskilt överviktig ut på de bilder jag sett av dig. Men tror absolut de går att träna bort.


har redan försökte det redan förut många gånger :-)063 :-)056 :-)051
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav antonius » 2024-10-05 12:51:00

men @manne om du öppnar ögonen och tittar dig omkring så har de flesta överviktiga män antydan till chipstuttar, så det är inget nytt att oroa sig för
antonius
 
Inlägg: 22402
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-10-06 11:38:48

antonius skrev:men @manne om du öppnar ögonen och tittar dig omkring så har de flesta överviktiga män antydan till chipstuttar, så det är inget nytt att oroa sig för


kan säga en sak och det är att det sitter inte i huvudet eller i skallen som min pappa och faster säger :cry: :oops:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav manne » 2024-10-25 10:21:15

antonius skrev:men @manne om du öppnar ögonen och tittar dig omkring så har de flesta överviktiga män antydan till chipstuttar, så det är inget nytt att oroa sig för


man kan bli aggressive av stora tuttar då det produceras extra en massa stress hormoner så som kortisol och noradrenalin och adrenalin dessa nivåer ökar i blodet i kroppen vid man Boobs :cry: :oops:

Och det är livs farligt det att ha man Boobs :o :-)063 :?:
manne
 
Inlägg: 20072
Anslöt: 2007-08-23

Bitch Tits (man boobs), vad göra??

Inläggav antonius » 2024-10-25 14:55:45

är det någonsin någon med medicinska kunskaper som sagt det till dig? eller är det någon på dit boende som säger det för att retas? i så fall lyssna inte på dem, utan gå bara därifrån och gör ngt annat, ta en promenad, läs en bok, eller dylikt
antonius
 
Inlägg: 22402
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Återgå till Aspergare och vården



Logga in