Billigast tänkbara bredband i en föreningslokal?
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Förr var det wifog. Surfa så mycket du vill bara du ser på vår reklam. De vill ha betalt OCH visa reklam numera.
Funderade på en lösning där mitt abb till min vanliga telefon får kosta lite mer och dela med mig av dens bandbredd.
Tankar, funderingar?
Funderade på en lösning där mitt abb till min vanliga telefon får kosta lite mer och dela med mig av dens bandbredd.
Tankar, funderingar?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Kontakta olika Internetleverantörer, erbjud dem en liten reklamplats för bolagets logotyp på föreningens webbplats och acceptera sedan det erbjudande om gratis Internet som ger er bäst uppkoppling. Det beror givetvis på vad ni ägnar er åt för aktiviteter inom er förening men förutsatt att det är något samhällsnyttigt och respektabelt samt att föreningen är någorlunda synlig i samhället borde det innebära en god affär för en Internetleverantör att bjuda på den lilla kostnad en Internetuppkoppling i realiteten kostar, samtidigt som de skulle ges god reklam. Under förhandlingarna av sponsringsavtalet skulle ni även kunna erbjuda er att upplåta reklamplats på föremål inte direkt associerade med tjänsten.
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
@Savanten Svante, Beror väldigt mycket på VAR lokalen ligger rent fysiskt.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23