Behöver vi medlemmar varsin gästbok?
39 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Behöver vi medlemmar varsin gästbok?
Varje medlem som vill skriva i 'gästboken' skriver ett PM till personen i fråga, om nu mottagaren tycker att det är tillräckligt bra så kan denne dessutom lägga ut det i profilen eller i en gästbokstråd!
Problem solved, case closed!
Problem solved, case closed!
Selma skrev:Kan inte alla få en alldeles egen tråd?
Vilken genialisk idée Kanske en alldeles egen blogg för alla här på forumet. Och passa på och döpa om forumet till Aspergerblogg.se
slackern skrev:Selma skrev:Kan inte alla få en alldeles egen tråd?
Vilken genialisk idée Kanske en alldeles egen blogg för alla här på forumet. Och passa på och döpa om forumet till Aspergerblogg.se
Ja varför inte? Nu har jag två bloggar utanför forumet och dom klarar jag mig alldeles utmärkt med. Den som är intresserad kan skicka PM om att få adresser till dom.
Tycker inte detta forum ska ha vare sig gästbok eller blogg till medlemmarna. Tillslut har väl alla medlemmarna ett eget underforum. Helt absurt och onödigt.
kullan skrev:slackern skrev:Selma skrev:Kan inte alla få en alldeles egen tråd?
Ja varför inte? Nu har jag två bloggar utanför forumet och dom klarar jag mig alldeles utmärkt med. Den som är intresserad kan skicka PM om att få adresser till dom.
Tycker inte detta forum ska ha vare sig gästbok eller blogg till medlemmarna. Tillslut har väl alla medlemmarna ett eget underforum. Helt absurt och onödigt.
Nu är du så där negativ igen...
Zirre skrev:Nu är du så där negativ igen...
Man kan åtminstone spela positiv.
Inte för min del. Tycker gästböcker är ganska ointressanta företelser men om folk vill ha dem, inte mig emot.
Skulle däremot gärna ha en rad för twitternamn på profilen.
Skulle däremot gärna ha en rad för twitternamn på profilen.
- VeganGeekGirl
- Anslöt: 2010-04-03
Detta forum har nog inte möjlighet för denna idé. Så vitt jag vet har phpbb-forum inte så mycket avancerade funktioner.
Jag tror att den som tyckte det kändes för påträngande och personligt att skicka pm i stället skrev i gästboken.
Men jag vet att någon tyckt att en gästbok är för avslöjande; tänk om den är helt tom? Fast det skulle kunna fixas om man kunde stänga av gästboksfunktionen.
Jag tror också att man kan ta bort sina egna gästboksinlägg. Gästboksägaren kan också ta bort vilka inlägg som helst i sin gästbok.
Men jag vet att någon tyckt att en gästbok är för avslöjande; tänk om den är helt tom? Fast det skulle kunna fixas om man kunde stänga av gästboksfunktionen.
Jag tror också att man kan ta bort sina egna gästboksinlägg. Gästboksägaren kan också ta bort vilka inlägg som helst i sin gästbok.
Ni behöver lem. Kort och gott. Varken med eller gästbok.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
sugrövmanövern skrev:Ni behöver lem. Kort och gott. Varken med eller gästbok.
aaah har tränat matte 4 ever! haha serri har tränat LÄÄÄÄNGE.. om ni fattar xd kanske blir restaurang ikväll elr nått chill duvet vad händer för er ikväll? juste ja kom precis på att helgen va över asså den får sluta gå så GALET fort.. nyss va ja på stan me vännerna osså men imorn blire skolan *suck* lixm har INTE lust.. asså LÄTT inte lust :/ saknar hestarna osså! haha men men... wihoo ja ä klar me läxorna
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter