Behöver er hjälp...
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Behöver er hjälp...
Jag behöver er hjälp då jag fått en ny medicin som är i pulverform och skall blandas i dryck minst 3ggr per dag. Tänkte använda PET-flaskor och ta med färdigblandat, men då dessa är förbjudna på de flesta matcher (mitt specialintresse är ju fotboll/hockey) så går det inte. Vet någon om det finns nån slags mugg med lock som man kan typ "skaka" lösningen t.ex.? och lock skulle vara bra så det inte blir blött i väskan efteråt. Måste köpa något IDAG helst. Annars blir jag utan medicinen imorgon och det slutar aldrig bra.
Mao, söker något som:
Går att blanda i.
Håller tätt efteråt.
Gärna diskret (ie inte babymugg).
Mao, söker något som:
Går att blanda i.
Håller tätt efteråt.
Gärna diskret (ie inte babymugg).
- aspiemelly
- Anslöt: 2008-12-03
Tack båda!
Nu är det inte en stor mängd vätska som ska blandas, men dietmugg kan funka när det är "mer än en användning" (typ över helgen), går ju att diska med!
Nödlösning får bli som lilith sa, småflaskor typ proviva, laktosfri chokladmjölk vet jag kommer i sån tetra med lock (rätt stort hål med).
Nu gäller det bara att komma ihåg pulvret (och muggen) när man går ut...
Om ändå det fanns en "handi-app" till iphone... (för återkommande och basaktiviteter)
Nu är det inte en stor mängd vätska som ska blandas, men dietmugg kan funka när det är "mer än en användning" (typ över helgen), går ju att diska med!
Nödlösning får bli som lilith sa, småflaskor typ proviva, laktosfri chokladmjölk vet jag kommer i sån tetra med lock (rätt stort hål med).
Nu gäller det bara att komma ihåg pulvret (och muggen) när man går ut...
Om ändå det fanns en "handi-app" till iphone... (för återkommande och basaktiviteter)
- aspiemelly
- Anslöt: 2008-12-03
Återgå till Aspergare och vården