Bauhaus i Botkyrka = Usel Telefonservice
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Bauhaus i Botkyrka = Usel Telefonservice
Jag sitter i telefon och väntar på att någon ska svara på Bauhaus i Norsbor, Botkyrka.
Har ringt en gång för cirka 10 minuter sedan, då fick jag sitta och höra musik, omväxlande med meddelandet: "Just nu är det många som ringer men vi besvarar ditt samtal så snart vi kan". Efter 10 minuter började det tuta upptaget och sedan blev jag urkopplad.
Ringde då upp en gång till, och sitter nu och fick sitta och lyssna på någon annan form av musik.
Efter 8 minuter svarade en kvinna, och jag sade mitt ärende. Då kopplade hon mig till den avdelning som mitt ärende gäller, där tutade det meddelandesignaler och sedan kom meddelandet: "Den person ni söker svarar inte. Dröj kvar så kopplas ni vidare till vår kundtjänst".
Därefter kom musiken igen, som jag nu sitter och lyssnar på igen. 14 minuter har nu gått efter att jag ringde upp den andra gången.
Snacka om usel service.
Har ringt en gång för cirka 10 minuter sedan, då fick jag sitta och höra musik, omväxlande med meddelandet: "Just nu är det många som ringer men vi besvarar ditt samtal så snart vi kan". Efter 10 minuter började det tuta upptaget och sedan blev jag urkopplad.
Ringde då upp en gång till, och sitter nu och fick sitta och lyssna på någon annan form av musik.
Efter 8 minuter svarade en kvinna, och jag sade mitt ärende. Då kopplade hon mig till den avdelning som mitt ärende gäller, där tutade det meddelandesignaler och sedan kom meddelandet: "Den person ni söker svarar inte. Dröj kvar så kopplas ni vidare till vår kundtjänst".
Därefter kom musiken igen, som jag nu sitter och lyssnar på igen. 14 minuter har nu gått efter att jag ringde upp den andra gången.
Snacka om usel service.
- Välkommen till internetkundservice. Ditt samtal är viktigt för oss. Din plats i kön är 556, beräknad vänttid 1h 45min. Om du vill kan du istället gå in på vår hemsida www.inter...
- NEJ DET ÄR JU DET JAG INTE KAN!!!
- NEJ DET ÄR JU DET JAG INTE KAN!!!