BACA - Bikers Against Child Abuse
7 inlägg
• Sida 1 av 1
BACA - Bikers against child abuse, jag tycker det är riktigt häftigt att se. Jag skulle mer än gärna joina ett sådant gäng om jag hade MC
BACAs hemsida :
http://bacaworld.org/mission/
Jag tar till ett av mina sällan använda favorituttryck: Fy FAAN va bra!! Tänk om man hade haft såna kompisar/familjemedlemmar på skolgården! Dessutom ser de tydligen till att verkligen försvara barn i stället för att som alla andra prata skit, odla fördomar och jaga pedofiler. De bekämpar rädslan - medan andra använder rädslan som vapen.
Det här gillar vi!
Detta är nånting helt annat än hycklande små kuratorer som bara lägger huvet på sned och bläddrar i nån pärm.
Men jag blir inte förvånad. Bikers är ofta bra, stabila och rejäla människor.
Och subkulturer är ofta mer välkomnande och förstående än mainstreamsamhället.
Detta är nånting helt annat än hycklande små kuratorer som bara lägger huvet på sned och bläddrar i nån pärm.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
gadas skrev:Dessutom ser de tydligen till att verkligen försvara barn i stället för att som alla andra prata skit, odla fördomar och jaga pedofiler.
Hörde du inte vad han sa på slutet?
Lyssna en gång till.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Jag tycker det är rätt bra, för deras närvaro funkar ju rätt bra som avskräckande och då behövs det inte ens våld. det är som ett rullande 'big brother' initiativ det ska finnas en till bikergrupp som gör samma sak ... GoC tror jag dom hette? dom var med i filmen 'bad grampa' där dom lurade GoC att det som hände var på riktigt... och bikerledaren sa ' om dom tar av sig västen så är det farligt, för då betyder det att dom kommer göra något som inte har med klubben att göra '.
Jag är ärligt impad hursom, vi behöver skydda våra små bättre och detta är en bra ide. och jag har en känsla att man tar sig snabbare till områden med motorcykel också till skillnad från bilar.
Jag är ärligt impad hursom, vi behöver skydda våra små bättre och detta är en bra ide. och jag har en känsla att man tar sig snabbare till områden med motorcykel också till skillnad från bilar.
Re: Sv: BACA - Bikers Against Child Abuse
KrigarSjäl skrev:Det här gillar vi!
Jag hoppas att du inte inkluderar 1% klubbarna i detta.
Finns både bra och dåligt folk bland enprocentarna.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad