AW eller fika i kväll kl 18, Järntorget i Göteborg
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Har tänkt gå ut och ta ett glas vin eller en fika eller både och, ikväll. Det verkar som vi ses 18:00 på Järntorget. Jag kommer i så fall dit precis före om jag åker med sista bussen ända hemifrån.
Ska sjunga i kyrkan 09:00 i morgon, så jag blir inte sen, utan åker hem vid 20 eller 21 (är då hemma en timma senare vilket blir lagom.
Hör av er om ni kommer, ifall planerna blir ändrade. Vill ni ha mitt mobilnummer? PM:a.
Det finns inga fasta planer, utan vi ser vad vi vill när vi ses, och de som vill umgås längre gör så klart det. På vissa AW-ställen finns det billigt vin, billigt öl, billig enkel mat (någon hade mindre buffé med kött, pasta, potatis, isbergssallad och popcorn för 20 kr) mat och såklart kaffe. Så om alla vill allting, så går det att ordna det med
Moderator Alien: Lade till ort i rubriken.
Ska sjunga i kyrkan 09:00 i morgon, så jag blir inte sen, utan åker hem vid 20 eller 21 (är då hemma en timma senare vilket blir lagom.
Hör av er om ni kommer, ifall planerna blir ändrade. Vill ni ha mitt mobilnummer? PM:a.
Det finns inga fasta planer, utan vi ser vad vi vill när vi ses, och de som vill umgås längre gör så klart det. På vissa AW-ställen finns det billigt vin, billigt öl, billig enkel mat (någon hade mindre buffé med kött, pasta, potatis, isbergssallad och popcorn för 20 kr) mat och såklart kaffe. Så om alla vill allting, så går det att ordna det med
Moderator Alien: Lade till ort i rubriken.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Hoppas ni allvarligt funderar på att komma, och inte bara läser
- Bror Duktig
Blev ju bra ju! Vi blev 7 personer på så kort varsel. De flesta drog sig vid 21-tiden, ungefär som tänkt (de som vill fortsätta gör ju naturligtvis det, men jag skulle ju upp och en annan hade med en 14-årig son).
Tänker planera in AW med riktig mat om två veckor, återkommer med tråd om det.
Även en lunchning på Solrosen eller Axel thai får vi väl ta och planera in? Global eller Mr Johansson är också trevligt, liksom COOPs grillbuffé de har på helgerna. Men får väl ta en sak i taget.
Tänker planera in AW med riktig mat om två veckor, återkommer med tråd om det.
Även en lunchning på Solrosen eller Axel thai får vi väl ta och planera in? Global eller Mr Johansson är också trevligt, liksom COOPs grillbuffé de har på helgerna. Men får väl ta en sak i taget.
- Bror Duktig
Bror Duktig skrev:Blev ju bra ju! Vi blev 7 personer på så kort varsel. De flesta drog sig vid 21-tiden, ungefär som tänkt (de som vill fortsätta gör ju naturligtvis det, men jag skulle ju upp och en annan hade med en 14-årig son).
Instämmer! (De sista åkte hem 22-nånting.)
Sv: AW eller fika i kväll kl 18, Järntorget i Göteborg
Synd att det kan bli lite ansträngande med ljud osv, men för mig är det klart värt det.
Hellre det än att sitta och glo hemma. Och lite alkohol (räcker med ytterst lite faktiskt) trubbar av min hörsel så att ljuden inte stressar så.
Ska ju kolla också när jag kan fixa träff hemma. Får bli en torsdag pga bussar och barnens aktiviteter på kvällarna.
Hellre det än att sitta och glo hemma. Och lite alkohol (räcker med ytterst lite faktiskt) trubbar av min hörsel så att ljuden inte stressar så.
Ska ju kolla också när jag kan fixa träff hemma. Får bli en torsdag pga bussar och barnens aktiviteter på kvällarna.
- Bror Duktig
Bror Duktig skrev:Synd att det kan bli lite ansträngande med ljud osv, men för mig är det klart värt det.
Så tänker jag också angående ljuden. För mig var de dock inte direkt ansträngande den här gången. Kan ännu inte säga om alkohol hjälper mot besvären för mig. På vår förra utgång räckte det i varje fall inte med det glas vin jag tog.
Sv: Re: AW eller fika i kväll kl 18, Järntorget i Göteborg
atoms skrev:Betyder AW After Work?
Ja.
- Bror Duktig