14 inlägg
• Sida 1 av 1
Det har läckt ut några bilder från den kommande uppföljaren till "Avatar".
Länk
Ser kanske inte så imponerande ut men det återstår flera år innan den går upp på bio, så slutresultatet kommer nog bli grymt imponerande.
Admin
Jag förstod först ingenting när det kom en anmälan på det här. Efter lite sökande på nätet fann jag en förklaring bla här.
Länken får ligga kvar tillsammans med denna förklaring för den som vill se men den går alltså inte till något som har med filmen Avatar 2 att göra utan går till en video med Rick Astley.
Länk
Ser kanske inte så imponerande ut men det återstår flera år innan den går upp på bio, så slutresultatet kommer nog bli grymt imponerande.
Admin
Jag förstod först ingenting när det kom en anmälan på det här. Efter lite sökande på nätet fann jag en förklaring bla här.
Länken får ligga kvar tillsammans med denna förklaring för den som vill se men den går alltså inte till något som har med filmen Avatar 2 att göra utan går till en video med Rick Astley.
Senast redigerad av mnordgren 2011-05-05 0:24:24, redigerad totalt 3 gånger.
Rick Astleys sista kvarvarande fan - mnordgren?
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-05 0:24:24, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
"Scaryroll"
Vet inte om jag skulle kunna tänka mig att använda den här versionen i rickrollsyfte...man vill ju inte orsaka hjärtattacker.
Originalet:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Senast redigerad av mnordgren 2011-05-05 0:24:25, redigerad totalt 1 gång.