Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
Re: Att äta är gott i Stockholm (Govindas på torsdagar)
NekoTale skrev:Någon annan som befinner sig litte tidigt i parken? Vi har någon form av rockig pippi långstrump här.
Haha det var en underbar beskrivning Så hur ska man tolka det? en rödhårig med tofsar, fräknar men en liter rockigare stil i övrigt?
Jag är på väg nu mot stan, ska handla min picknick först.
precis omringad av massa barn som sjöng olika barn visor... med någun guitarrist som prova growla nåt ord...slackern skrev:NekoTale skrev:Någon annan som befinner sig litte tidigt i parken? Vi har någon form av rockig pippi långstrump här.
Haha det var en underbar beskrivning Så hur ska man tolka det? en rödhårig med tofsar, fräknar men en liter rockigare stil i övrigt?
NekoTale skrev:precis omringad av massa barn som sjöng olika barn visor... med någun guitarrist som prova growla nåt ord...slackern skrev:NekoTale skrev:Någon annan som befinner sig litte tidigt i parken? Vi har någon form av rockig pippi långstrump här.
Haha barnen låter som en mardröm eller det var kanske mysigt? Jag har barn själv och fått gå och lyssna när han och sina kamrater har sjungit på lucia och så. Kan tala om att för mej personligen så var det ingen höjdpunkt men sonen har alltid sett otroligt stolt och glad ut.
det gick väl up och ner. Det är ju slut nu och det är väl kanske tur det. Hadde nog inte orkat höra "jag vill bo i en svamp" på repeat resten utav kvällen...
Hoppas ni får en trevlig kväll. Själv är jag inte på humör just nu för att umgås. Jag har haft ett väldigt tråkigt möte nu i eftermiddag.
Vart håller folket hus? Govindas eller parken?
NekoTale skrev:Vart håller folket hus? Govindas eller parken?
Gå till kronobersparken talade med
Miche.
Kommer nästa gång då jag fått min medicin mot getingstick ,
blir jag stucken dör jag!!!!
Jag kommer åka till Govindas. Kommer till parken sen
Jag och några till är i parken!
parkhänger eventuellt lite med er nästa vecka
Kommer förmodligen nästa gång. Orkade inte vara just nått på cafékvällen heller. Varit lite mkt nu ett tag.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
parken eller inomhus? kanske litte tidigt och fixa picnics mat och "ta segern i förskott" (dvs, om vädret är på min sida!)
NekoTale skrev:parken eller inomhus? kanske litte tidigt och fixa picnics mat och "ta segern i förskott" (dvs, om vädret är på min sida!)
Köp och ät det till lunch annars Fast du har massor med mataffärer i krokarna utav Kronis.
slackern skrev:NekoTale skrev:parken eller inomhus? kanske litte tidigt och fixa picnics mat och "ta segern i förskott" (dvs, om vädret är på min sida!)
Köp och ät det till lunch annars Fast du har massor med mataffärer i krokarna utav Kronis.
Och när ska du dyka upp?
Zirre skrev:slackern skrev:NekoTale skrev:parken eller inomhus? kanske litte tidigt och fixa picnics mat och "ta segern i förskott" (dvs, om vädret är på min sida!)
Och när ska du dyka upp?
Hmm imorn kanske? Jag bor ju precis i krokarna.
NekoTale skrev:parken eller inomhus? kanske litte tidigt och fixa picnics mat och "ta segern i förskott" (dvs, om vädret är på min sida!)
Govindas blir det säkert med tanke på vädret.
hur många är det igenkligen som tänkte dyka upp?
NekoTale skrev:hur många är det igenkligen som tänkte dyka upp?
Jag kommer, med ett stycke gott sällskap i släptåg.
Om detta arrangemang håller i sig så är det inte helt omöjligt att jag dyker upp mot slutet av sommaren!
Det har hållit i sig sen den 13/1 2011 så det ska nog överleva tills du kommer!