Aspergerläger i sommar?
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Aspergerläger i sommar?
Skulle faktiskt vilja bevista ngt aspergerläger, förutsatt att det inte är några "handikapprojekt". Någon som vet något?
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 14:05:43, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jag var ju inne i någon tråd på att vi försöker arrangera något själva. Lite åt samma håll som Moggys tankar kring några dagar på eller invid någon stugby.
Annars har ju RFA ett läger som bl a Mats, tvilling99 och Fredrik härifrån forumet var på förra året.
Annars har ju RFA ett läger som bl a Mats, tvilling99 och Fredrik härifrån forumet var på förra året.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 14:05:43, redigerad totalt 1 gång.
Titti skrev:Jag vet att Torbjörn Andersson hade tankar på att arrangera något veckan efter midsommar i Alingsåstrakten. Kolla på Andet!
Låter intressant! Hör gärna av dig när du vet mer.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 14:05:43, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Vad avser aspergerläger här? Ska de finnas föredrag och liknande om asperger, eller syftar det bara på en möjlighet för aspergare att träffas? Om det är det sistnämnda så låter väl Moggys idé i en annan tråd inte så dum, att ordna en lite längre sommarträff helt opretentiöst.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 14:05:46, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir skrev:Vad avser aspergerläger här? Ska de finnas föredrag och liknande om asperger, eller syftar det bara på en möjlighet för aspergare att träffas?
Syftar på båda delar. Med läger menar jag träffar där man övernattar några nätter. Bara det inte är några handikapprojekt eller träffar för småbarnsfamiljer. Sånt intresserar mig inte.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad