Asperger Aspekten.
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Asperger Aspekten.
Varsågoda förslag på namn på medlemsutskick från OA.
Möjligt att det vi/ni vill framföra till myndigheter och andra intressenter kan kallas för Asperger Aspekten.
Bara en tanke.
Möjligt att det vi/ni vill framföra till myndigheter och andra intressenter kan kallas för Asperger Aspekten.
Bara en tanke.
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 15:12:10, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Jag föreslår att vi korrekturläser skrifter som går till media & myndigheter. Här har vi ytterligare en sak som gör det svårt för mig att bli medlem: jag vägrar stå bakom undermåliga skrifter som skickas ut.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 15:12:10, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
mondo beyondo skrev:Auch:)
That's me - hård men dryg.

- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
KrigarSjäl skrev:Jag föreslår att vi korrekturläser skrifter som går till media & myndigheter. Här har vi ytterligare en sak som gör det svårt för mig att bli medlem: jag vägrar stå bakom undermåliga skrifter som skickas ut.
Åh vad jag håller med!! (Jag har erbjudit mig korra, eller hur Pemer? I Ingers kök...)
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 15:12:10, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
alfapetsmamma skrev:KrigarSjäl skrev:Jag föreslår att vi korrekturläser skrifter som går till media & myndigheter. Här har vi ytterligare en sak som gör det svårt för mig att bli medlem: jag vägrar stå bakom undermåliga skrifter som skickas ut.
Åh vad jag håller med!! (Jag har erbjudit mig korra, eller hur Pemer? I Ingers kök...)
Låter bra, du är väl språkfascist om jag inte minns fel?

- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
KrigarSjäl skrev:alfapetsmamma skrev:KrigarSjäl skrev:Jag föreslår att vi korrekturläser skrifter som går till media & myndigheter. Här har vi ytterligare en sak som gör det svårt för mig att bli medlem: jag vägrar stå bakom undermåliga skrifter som skickas ut.
Låter bra, du är väl språkfascist om jag inte minns fel?
Fullblods-, vidimerad, certifierad, auktoriserad, kvalitetssäkrad språkfascist. Hvergang!

Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 15:12:10, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Ah... my bad... en del har nog inte varit med på mejllistan och därmed inte fått information om OA:s nu mest använda egna kommunikationsväg. Öppet enbart för våra medlemmar, enkom för föreningsspecifika diskussioner som att mejsla fram schyssta stadgar, diskutera idéer till logga osv, har vi numera ett eget forum, se.
Får nog ta och kika på vilka på detta forum som redan är medlemmar, men ännu inte hittat in på vårt eget.
Tyckte väl det var lite kuriöst med en OA-specifik fråga i en alldeles egen tråd här på Aspergerforum nu, men kom inte på vad det var för samband jag inte genast såg. Nu hajar jag...
Får nog ta och kika på vilka på detta forum som redan är medlemmar, men ännu inte hittat in på vårt eget.
Tyckte väl det var lite kuriöst med en OA-specifik fråga i en alldeles egen tråd här på Aspergerforum nu, men kom inte på vad det var för samband jag inte genast såg. Nu hajar jag...

Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 15:12:10, redigerad totalt 1 gång.
Ja det var skumt att det inte fanns en OA tråd...
---------------------------------------------------------------------->
Dryga räcker ju längre hehee
---------------------------------------------------------------------->
KrigarSjäl skrev:mondo beyondo skrev:Auch:)
That's me - hård men dryg.
Dryga räcker ju längre hehee
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Återgå till Övriga Aspergerfrågor