Artiklar - längre texter av forumisterna
25 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Artiklar - längre texter av forumisterna
En fråga till admin angående artikelsektionen, vilken nivå vill du att dom ska ligga på?
Det har postas några stycken där som jag inte riktigt tycker platsar in som en artikel och som lika gärna hade kunnat postas som en tråd i forumet.
Artiklarna är en trevlig idé men jag skulle gärna se att det som postas där håller vissa kvaliteter som gör dom till nåt mer än bara ett debatt inlägg i en fråga man har åsikter i.
Admin
Ändrade trådrubriken lite efter att ha slagit samman flera trådar om samma ämne.
Det har postas några stycken där som jag inte riktigt tycker platsar in som en artikel och som lika gärna hade kunnat postas som en tråd i forumet.
Artiklarna är en trevlig idé men jag skulle gärna se att det som postas där håller vissa kvaliteter som gör dom till nåt mer än bara ett debatt inlägg i en fråga man har åsikter i.
Admin
Ändrade trådrubriken lite efter att ha slagit samman flera trådar om samma ämne.
Senast redigerad av Moggy 2011-05-04 11:50:46, redigerad totalt 1 gång.
Här delar jag Moggys uppfattning; i reglerna för delen artiklar står det vad som gäller. Det skrivna ska vara längre och mera kvalitativt än ett vanligt inlägg. Dessutom finns det ju en direkt anmodan att se över sitt språk. Därmed inte sagt att mitt inlägg var någon höjdare, men det finns ett inlägg som definitivt inte hör hemma där.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 11:50:46, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Bra synpunkter. Från och med nu kommer artiklar förhandsgranskas. Det betyder att det kan ta någon tid från att artikeln postas till att den går att läsa på avdelningen. I de fall jag anser att artikeln behöver omarbetas kommer jag att ta kontakt med författaren.
Observera att detta inte betyder ämnescensur utan är en åtgärd som ska se till att rätt texter hamnar på rätt plats.
Observera att detta inte betyder ämnescensur utan är en åtgärd som ska se till att rätt texter hamnar på rätt plats.
Posta noveller?
Jag har skrivit två noveller som jag har skickat in till "Artiklar", en på två-tre sidor och en jättekort. Ingen av dem har kommit upp på forumet, bara mina fem dikter, men det står ändå att jag har skrivit sju artiklar. Anses mina noveller för undermåliga för att passa på forumet, eller vad är det frågan om?
JOR skrev:Såg en "novell" eller artikel vid titeln "Ensam", kan det vara den du menar?
Några andra som väntar på godkännande såg jag dessvärre inte.
Ps!
Den har jag iaf släppt igenom.
Finns ytterligare två-tre andra av andra skrivna, men de håller nog inte riktigt måttet, skulle jag tro.
Jag har skrivit en novell som heter Ensam, ja, och även en förhållandevis lång som heter Skyddsrum.
Artiklar.
Forumtekniker:
Jag har nu läst igenom och godkänt en hel del artiklar. Det visade sej att forummotorn har slutat skicka aviseringar om nya artiklar, därav har ingen i ledningen kunnat veta när/att det dykt in nya.
Ta gärna en titt i artikelarkivet - det finns många skickliga skribenter här på forumet! Länken finns till vänster på sidan, under rubriken Meny.
Jag har nu läst igenom och godkänt en hel del artiklar. Det visade sej att forummotorn har slutat skicka aviseringar om nya artiklar, därav har ingen i ledningen kunnat veta när/att det dykt in nya.
Ta gärna en titt i artikelarkivet - det finns många skickliga skribenter här på forumet! Länken finns till vänster på sidan, under rubriken Meny.
Vad hände med medlemmarnas längre texter?
Det fanns förut en möjlighet att lägga ut längre texter t.ex. artiklar, noveller, dikter etc. Vart tog de texterna vägen och kommer denna möjlighet att återkomma?
Re: Vad hände med medlemmarnas längre texter?
Banzai skrev:Det fanns förut en möjlighet att lägga ut längre texter t.ex. artiklar, noveller, dikter etc. Vart tog de texterna vägen och kommer denna möjlighet att återkomma?
post528610.html#p528610
Moderator:
Möjligheten till artiklar kommer tillbaka samt samtliga gamla artiklar, anledningen till att avdelningen inte är på plats än är tidsbrist. De som har tillgången och kunskaperna att återställa avdelningen har inte hunnit med det än.
Möjligheten till artiklar kommer tillbaka samt samtliga gamla artiklar, anledningen till att avdelningen inte är på plats än är tidsbrist. De som har tillgången och kunskaperna att återställa avdelningen har inte hunnit med det än.
Okej! Tack för svaren HGJ och Miche.
När de kommer tillbaka är inte så viktigt bara ATT de kommer tillbaka. Det är alltid kul att läsa längre texter och då vi fått en hel del nya skickliga skribenter så hoppas jag att få läsa något av dem där.
När de kommer tillbaka är inte så viktigt bara ATT de kommer tillbaka. Det är alltid kul att läsa längre texter och då vi fått en hel del nya skickliga skribenter så hoppas jag att få läsa något av dem där.
Banzai skrev:När de kommer tillbaka är inte så viktigt bara ATT de kommer tillbaka.
Diskussionen är igång bland moderatorerna så jag tror att det inte borde dröja så länge nu!
Re: Asperger och kärleken
Varför tusen admin-noteringar?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter