Är det någon som har läst min bok?
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Är det någon som har läst min bok?
Hejsan hej på er!!!
Är det någon här som har läst min bok än?
Dunderbar av Christian Cederholm
Skulle vara skoj att höra vad folk tycker..
Jag har visserligen fått en del kommentarer redan, men det skadar inte med mer....*ler lite charmigt*
Är det någon här som har läst min bok än?
Dunderbar av Christian Cederholm
Skulle vara skoj att höra vad folk tycker..
Jag har visserligen fått en del kommentarer redan, men det skadar inte med mer....*ler lite charmigt*
Senast redigerad av Dunderbar 2011-05-04 11:45:06, redigerad totalt 1 gång.
Har inte läst den, men kommer kanske att göra det. Därför frågar jag: vill du ha uppriktig kritik eller bara beröm i största allmänhet?
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 11:45:06, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Den ligger på "ska läsa"-listan. Den är dock rätt lång.. men jag kommer dit!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:45:06, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Dunderbar skrev:Jag vill att ni ska vara ärliga....
Inte att du behöver kommentera om det är några stavfel eller så...
Men vad du tycker om boken i stort.
Beröm i största allmänhet alltså, syftar på Krigis fråga.
Folk som postar en tråd om sin egen bok och frågar efter åsikter brukar inte uppskatta ärlighet....
Senast redigerad av Moggy 2011-05-04 11:45:06, redigerad totalt 1 gång.
Moggy skrev:Dunderbar skrev:Jag vill att ni ska vara ärliga....
Inte att du behöver kommentera om det är några stavfel eller så...
Men vad du tycker om boken i stort.
Beröm i största allmänhet alltså, syftar på Krigis fråga.
Folk som postar en tråd om sin egen bok och frågar efter åsikter brukar inte uppskatta ärlighet....
Jag kan svara för mig själv tack.
Jag frågade er om vad ni tyckte om boken för att jag vill veta.
Jag vill veta eran ÄRLIGA åsikt om min bok.
Ha det bra!!
Senast redigerad av Dunderbar 2011-05-04 11:45:06, redigerad totalt 1 gång.
Nu har jag läst din bok!
Ärlig? Visst! Jag gillade den! Men den kunde behöva en korrläsning. Och det känns att det är din första bok, om du förstår vad jag menar. Personligen tycker jag du kunde skippa bloggen i slutet och berätta mer i del 1 istället!
Men det är bra att du sprider din positiva attityd, den behöver vi mycket mer av här i världen!
Men att inte kunna tjäna pengar på boken... gå in på vulkan.se och kolla lite där.. jag tycker det verkar lite lurendrejeri av stället du trycker den på, att ha ett högt minimital på antal böcker och tvinga författaren att betala om det inte bär sig... Det är INTE seriöst, enligt min mening.
Ärlig? Visst! Jag gillade den! Men den kunde behöva en korrläsning. Och det känns att det är din första bok, om du förstår vad jag menar. Personligen tycker jag du kunde skippa bloggen i slutet och berätta mer i del 1 istället!
Men det är bra att du sprider din positiva attityd, den behöver vi mycket mer av här i världen!
Men att inte kunna tjäna pengar på boken... gå in på vulkan.se och kolla lite där.. jag tycker det verkar lite lurendrejeri av stället du trycker den på, att ha ett högt minimital på antal böcker och tvinga författaren att betala om det inte bär sig... Det är INTE seriöst, enligt min mening.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:45:06, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Jag har läst den och tyckte både och. Fakta delen var ok o. intressant. Boken sprider mkt. positivitet, men ibland blev det tramsigt vad gäller utdragen/bloggen från nätet o. då kan det vara svårt o. ta på allvar. Det hade räckt med några få utdrag, tycker jag.
Helhetbilden/intrycket = bra! Det är inte fel o. sprida kunskap. Tvärtom.
Helhetbilden/intrycket = bra! Det är inte fel o. sprida kunskap. Tvärtom.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor