App?
36 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
App?
Zirre skrev:kullan skrev:Zirre skrev:
Jag kollar forumet med mobilen via webbläsaren, funkar bäst tycker jag.
I mina ögon känns Tapatalk bättre. Blir jobbigare i webbläsaren för mig. Alltså detta gäller mig personligen.
Alla är vi olika.
Blir så smått i webbläsaren.
Re: App?
kullan skrev:Kanin skrev:Är det möjligen så att vissa fortfarande använder den utfasade betalversionen (Tapatalk Pro)?
Min heter Tapatalk Pro och den uppdateras åt mig och jag får aviseringar via epost från dom med.
Appen Tapatalk Pro finns inte tillgänglig och uppdateras inte längre, sedan förra året. Numera finns enbart gratisversionen, men de som betalade för Pro har fått ett VIP Tapatalk ID (användarkonto).
App?
Kanin skrev:kullan skrev:Kanin skrev:Är det möjligen så att vissa fortfarande använder den utfasade betalversionen (Tapatalk Pro)?
Min heter Tapatalk Pro och den uppdateras åt mig och jag får aviseringar via epost från dom med.
Appen Tapatalk Pro finns inte tillgänglig och uppdateras inte längre, sedan förra året. Numera finns enbart gratisversionen, men de som betalade för Pro har fått ett VIP Tapatalk ID (användarkonto).
Jaha så det är VIP jag har alltså. Men min app uppdateras i alla fall fast det står Pro på den.
App?
Jag tycker att det är jobbigt att behöva zooma in för att kunna läsa, och sen zooma ut igen. Därför använder jag Tapatalk. Tapatalk finns på Google Play butik. Men Tapatalk Easy finns inte. Vad är det för nåt?
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
App?
Jag kör Chrome, har testat Boat Broweser men fastnade inte för den riktigt. Men oavsett vilken webbläsare som används, så är Tapatalk totalt överlägsen när det gäller att läsa forum. Sen är jag fullständigt medveten om att det finns dom som gillar webbläsare bättre. En del håller på webbläsare, andra på Tapatalk, och så tycker jag det ska få vara.
- Lilla Gumman
App?
Opera älskade jag förr, innan Google Chrome fanns och Google bara var en sökmotor bland många andra. Ska jämföra Opera och Google.
- Lilla Gumman
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter