Anti-Depp
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Är han under 18 så är det BUP som gäller. Du borde kanske tala om för hans föräldrar hur han mår, så att dom kan ta tag i det. Jag vet att det kan kännas som att du förråder honom, men hellre det än att han tar livet av sig.
EDIT: Det finns inte så mycket du kan göra eftersom du är utomstående. Desto svårare blir det om han själv inte vill göra något åt sin situation. Du kan åtminstone upplysa hans närmaste om hans tillstånd.
EDIT: Det finns inte så mycket du kan göra eftersom du är utomstående. Desto svårare blir det om han själv inte vill göra något åt sin situation. Du kan åtminstone upplysa hans närmaste om hans tillstånd.
Asså det är inte svårt att få tag i anti-depp medicin. Det är fan lättare att få tag i lyckopiller än hostmedicin, löl. Dock så blir man mer deppig i början när man äter lyckopiller innan man börjar må bättre. Jag mådde bara sämre av lyckopiller, fick svimmningsanfall, blev helt psyko och misshandlade människor ursinningslöst och slog sönder skolans badrum när jag käkade lyckopiller, somnade på lektionerna, gick inte att få kontakt med mig enligt polarna, jag käkade fluxotin.
- thefilosofer
- Anslöt: 2010-04-20
Återgå till Aspergare och vården