Allergisk mot alla sammankomster med starkvaror och raggning
26 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
tack Ford jag blev först rädd ,men har nu lugnat ner mig. känner mig över tydlig trots problem med språk. skriver så mycket mer på fyllan, min luddighet beror säkert bipolärt och sagda fylla.men av samma orsak som att jag inte räckte upp handen när jag var liten kille inte lärt mig hur man hur uttrycker sig bra och blir förståelig tack ford för att du ändå läste segdeg
Till Eva:
Ledsen att du bär på dessa dåliga erfarenheter. Men tänk på att ondskan inte sitter i om man ser bra ut eller inte. Döm inte folk efter utsidan... Elaka människor kommer i alla dess former och finns överallt, inte bara på fester med alkohol.
Våga säga ifrån och berätta på en gång hur du känner och lägg inte allt ansvar på de i omgivningen. Man kan inte älska alla eller vara älskad av alla så gör ett aktivt val och umgås med folk som respekterar dig fullt ut istället.
Ledsen att du bär på dessa dåliga erfarenheter. Men tänk på att ondskan inte sitter i om man ser bra ut eller inte. Döm inte folk efter utsidan... Elaka människor kommer i alla dess former och finns överallt, inte bara på fester med alkohol.
Våga säga ifrån och berätta på en gång hur du känner och lägg inte allt ansvar på de i omgivningen. Man kan inte älska alla eller vara älskad av alla så gör ett aktivt val och umgås med folk som respekterar dig fullt ut istället.
Återgå till Att leva som Aspergare