ADHD (silverhalsband och t-shirt)
14 inlägg
• Sida 1 av 1
ADHD (silverhalsband och t-shirt)
Jag har ramlat över en hemsida med så *dreggel* snyggt halsband och t-shirt och idag kom det med posten! I min impulsivitet försvann bums hälften av pengarna jag hade kvar för mars månad, men snyggt var det!! Är du intresserad kan man beställa och se på bilder i galleriet på http://www.compassen.se.
silverhalsband 500 kr ungefär, texten AD/HD i AC/DC-stil, silver, designad av http://www.murtodesign.com
t-shirt 250 kr, Powered by AD/HD på ryggen i AC/DC-stil, AD/HD på bröstet och compassen.se på armen i silvertryckfärg.
Såhär snygg blev jag med t-shirt och halsband:
silverhalsband 500 kr ungefär, texten AD/HD i AC/DC-stil, silver, designad av http://www.murtodesign.com
t-shirt 250 kr, Powered by AD/HD på ryggen i AC/DC-stil, AD/HD på bröstet och compassen.se på armen i silvertryckfärg.
Såhär snygg blev jag med t-shirt och halsband:
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:50:30, redigerad totalt 1 gång.
Vad snygg du blev! Jag tror jag måste fråga chans på dig!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:50:30, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Vad coolt det där ser ut . Svarta kläder och silverfärgade smycken är verkligen snyggt. Örhängena såg coola ut också, vad föreställer de? Aah, jädrans detaljsinne, har du bilder där man ser örhängena bättre?
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 11:50:30, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Svart är den absolut bästa klädesfärgen; passar alla utseenden, alla tillfällen. Sen är det schysst att ha AD/HD i samma stil som AC/DC.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 11:50:30, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
sugrövmanövern skrev:Vad coolt det där ser ut . Svarta kläder och silverfärgade smycken är verkligen snyggt. Örhängena såg coola ut också, vad föreställer de? Aah, jädrans detaljsinne, har du bilder där man ser örhängena bättre?
Hahaha, jag är med känd för mitt detaljsinne, jäddrans autism . Det första utredningspsykologen kommenterade på var mina hårspännen med Hello Kitty på (finns att köpa på HM:s barnavdelning... ).
Härmed tar jag kort på mina örhängen bara för din skull . De är inspirerade av kelter/vikingar (vilket det nu var) och ser lite ut som triskelon. Jag köpte bland annat dem på http://www.handfaste.se en butik med Vikingainspirerade saker som bäst ses IRL och som ligger i Gamla Stan i Stockholm. Ett av mina stammisställen att handla på, tillsammans med fantasybokhandeln och shock/bluefox, jag gillar nordiska mytologin, historia och sånt...
Det svarta läderhalsbandet har bokstäverna "Ms Tibbs" på sig och är synnerligen praktiskt på festivaler och dylikt, inhandlat på marknad tillsammans med nitbälten och handbojjor och liknande. ADHD-halsbandet syns bättre här med:
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
Snygga örhängen! Jag brukar också botanisera på barnavdelningen. Och Hello Kittygrejer, det har varit jobbigt nu, för H&M har ju bland annat olika necessärer med Hello Kittymotiv som jag måste ha.
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
sugrövmanövern skrev:Snygga örhängen! Jag brukar också botanisera på barnavdelningen. Och Hello Kittygrejer, det har varit jobbigt nu, för H&M har ju bland annat olika necessärer med Hello Kittymotiv som jag måste ha.
Samma problem hade jag innan jul. Ville ha ngt. med Hello-Kitty, men inte min börs typ. Dock hade jag bestämt att ngt. med Hello-Kitty skulle det bli. Tvingade mig at bara köpa ngt. litet så det blev en tvål där figuren kunde sparas! (barnsligt jag vet) oxå strumpor.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
KrigarSjäl skrev:Svart är den absolut bästa klädesfärgen; passar alla utseenden, alla tillfällen.
Nix inte mitt, ser bara blek och ämlig ut! Visst kan svart vara snyggt på folk men det blir bara så tråkigt när modet är sånt att nästan alla går omkring i det vilket det har varit vissa perioder....
Men nu är jag kanske OT. Visst, det är snyggt Tibbs!
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Savanten Svante skrev:Vad är Ämlig?
Ämlig?....ja det är ämlig det... Antar att det är dialektalt då fast det var jag inte medveten om? Ungfär som "risig" "inte riktigt frisk".
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Aha. Vilken dialekt är det?
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Bjäbbmonstret skrev:Savanten Svante skrev:Vad är Ämlig?
Ämlig?....ja det är ämlig det... Antar att det är dialektalt då fast det var jag inte medveten om? Ungfär som "risig" "inte riktigt frisk".
Dialektalt? Tok heller. Kanske har spridningsluckor (geografiska eller kretsvisa), tippar jag mer på. Jag har iallafall hört det mer stans än jag kan komma ihåg.
[OT, jag vet. Men jag kan ärligt muta mod. med att du var snygg i de där, Tibbs!]
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 11:50:31, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad