ABBA

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: Alien, atoms

ABBA

Inläggav midnattsol70 » 2013-05-08 20:46:26

Jag har älskat ABBAs musik ända sedan jag gick på dagis år 1974 och då var jag 4 år.Jag samlar allt som har med dem att göra som poster,cd,tröjor etc etc.
Japp jag skall till The ABBA museum med min syrra. Som inte är lika fanatiskt i dem som jag.
Idag är jag 43 år och blir helt salig när det handlar om ABBA.
Blir glad att höra Honey Honey, Salig när Dancing Queen spelar och gråtfärdig till The Winner takes it all. Honey Honey har jag älskat ända sedan jag var 4 år.
Fråga mig inte varför.. Jag älskar den helt enkelt... Det var den första ABBA låten som fastnade i mitt hjärta- sen kom många andra ABBA låtar efter den. Men ingen nr 1 som Honey Honey hi hi hi.
Jag är jätte noggrann med åren, när de vann och när de splittrade. Fridas frisyrer under ABBA åren. Scenkläderna ABBA som de hade på sig och vilket år det var. Vilket år Agnetha och Björn skildes och när Frida och Benny skiljdes.

Skulle Björn träffa mig så skulle jag prata oavbrutet och be om hans autograf på min första ABBA Lp- The Album från 1977. Den skiva har låten Thank you for the music bland annat.

Nu skall jag skutta iväg och dansa till ABBA!!! Hej svejs
midnattsol70
Ny medlem

Anslöt: 2013-03-08

Återgå till Intressanta intressen

Logga in