3:e Pemer-"tisdagen": Bio ONSDAG 27 juni
9 inlägg
• Sida 1 av 1
3:e Pemer-"tisdagen": Bio ONSDAG 27 juni
Arrangören själv kommer inte hem till stan förrän under tisdag kväll, så en liten tradition att just biobesök byter veckodag lever vidare.
Jag tänker gå och se Men in Black III kl 18.40 på onsdag på Filmstaden Sergel. Just nu gott om biljetter. Anmäl gärna intresse att hänga med här i tråden och så försöker vi hålla koll på tillgången på biljetter, och om det skulle börja bli bråttom att ses långt innan för att kunnna slå till på biljetter, eller att någon måste kunna slå till och köpa biljetter åt alla. Hoppas inget sådant behövs, peppar peppar...
Tyvärr har SF Bio inte anpassat reservations- och bokningsmetoderna särskilt bra till att man ska kunna gå ut och försöka samla intresse på det här sättet...
Nåja, jag har konstaterat samma problem någon gång per år i fem år nu. Nu får vi se hur intresset ser ut denna gång! Välkomna!
Jag tänker gå och se Men in Black III kl 18.40 på onsdag på Filmstaden Sergel. Just nu gott om biljetter. Anmäl gärna intresse att hänga med här i tråden och så försöker vi hålla koll på tillgången på biljetter, och om det skulle börja bli bråttom att ses långt innan för att kunnna slå till på biljetter, eller att någon måste kunna slå till och köpa biljetter åt alla. Hoppas inget sådant behövs, peppar peppar...
Tyvärr har SF Bio inte anpassat reservations- och bokningsmetoderna särskilt bra till att man ska kunna gå ut och försöka samla intresse på det här sättet...
Nåja, jag har konstaterat samma problem någon gång per år i fem år nu. Nu får vi se hur intresset ser ut denna gång! Välkomna!
Re: 3:e Pemer-"tisdagen": Bio ONSDAG 27 juni
Jag kommer nog tyvär inte. Jag har fått en ny häst att ta hand om
Men jag säger nog. Ifall jag endå skulle komma.
Men jag säger nog. Ifall jag endå skulle komma.
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Ca 3 timmar kvar i skrivande stund.
Vill mest bara bekräfta att jag har för avsikt att komma
Vill mest bara bekräfta att jag har för avsikt att komma
66 lediga platser kvar nu, ca två timmar innan. Folk tänker nog se fotboll i kväll dessutom.
Jag är i Filmstaden Sergel strax efter 18.00, så kan alla som är intresserade möta upp där ungefär då, och biljetter köpas kanske kvart över.
Jag är i Filmstaden Sergel strax efter 18.00, så kan alla som är intresserade möta upp där ungefär då, och biljetter köpas kanske kvart över.
Tänker försöka vara där tills dess, jag har 2 fribiljetter, en utgången och en giltig, tänker försöka lösa in bägge två.