Fråga om bildtråd?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, atoms

Fråga om bildtråd?

Inläggav sommar » 2008-08-03 22:41:16

Kan inte tråden med sommarbilder innehålla bara sommarbilder utan folk med en o. "Hur ser du ut"-tråden innehålla bara bilder på folk?
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 14:53:58, redigerad totalt 1 gång.
sommar
Bannad

Anslöt: 2008-01-09

Inläggav JOR » 2008-08-03 22:47:25

Beror mycket på trådägarens avsikter.

Jag antar att det var personlösa bilder denne menade, naturbilder alltså.

Har inte övervakat den så jag vet inte om den innehåller fler bilder än just FB's.

edit:
*host* Några fler fanns det allt.

Låt trådägarn få komma till tals först.
Senast redigerad av JOR 2011-05-04 14:53:58, redigerad totalt 1 gång.
JOR
Tekniker

Anslöt: 2005-10-11

Re: ?

Inläggav Fighterbabe » 2008-08-03 23:15:11

sommar skrev:Kan inte tråden med sommarbilder innehålla bara sommarbilder utan folk med en o. "Hur ser du ut"-tråden innehålla bara bilder på folk?

Kan inte du sluta stalka mig och ifråggasätta om jag gör rätt eller inte?! *suck!*
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 14:53:58, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe

Anslöt: 2007-10-26

Inläggav sommar » 2008-08-03 23:17:48

JOR skrev:Beror mycket på trådägarens avsikter.

Har inte övervakat den så jag vet inte om den innehåller fler bilder än just FB's.

edit:

Ok . Det kan jag göra men dess tanke verkar vara personlösa SOMMARBILDER och naturbilder.
sommar
Bannad

Inläggav Fighterbabe » 2008-08-03 23:19:01

sommar skrev:

edit:

Ok . Det kan jag göra men dess tanke verkar vara personlösa SOMMARBILDER och naturbilder.

Och i så fall kan trådskaparen säga ifrån och inte DU. Du har klagat på mig tillräckligt ANSER JAG
Fighterbabe

Inläggav sommar » 2008-08-03 23:22:53

Fighterbabe skrev:
sommar skrev:

edit:

Och i så fall kan trådskaparen säga ifrån och inte DU. Du har klagat på mig tillräckligt ANSER JAG

Enligt DIN TOLKNING.
sommar
Bannad

Inläggav Fighterbabe » 2008-08-03 23:42:47

sommar skrev:
Fighterbabe skrev:
sommar skrev:[quote="JOR"]Beror mycket på trådägarens avsikter.

edit:

Enligt DIN TOLKNING.[/quote]

Osh som JOR skrev tidigare i tråden, låt trådägaren komma till tals... Den som skapat tråden har inte gnällt på mig iaf...
Fighterbabe

Inläggav pH » 2008-08-03 23:45:27

Går ni i gång på det här? Det känns som att snart kommer någon att bli avstängd, det vore väll synd? Kan ni inte lyssna lite på farbror Zombie istället? Plz?
Senast redigerad av pH 2011-05-04 14:53:58, redigerad totalt 1 gång.
pH

Anslöt: 2006-11-30

Inläggav sommar » 2008-08-03 23:49:03

pH skrev:Går ni i gång på det här? Det känns som att snart kommer någon att bli avstängd, det vore väll synd? Kan ni inte lyssna lite på farbror Zombie istället? Plz?

Jag har läst & lyssnat på på honom o. har försökt sluta för en stund sedan o. låta bli kommentarerna men jag kan inte bortse från hur många kom. helst som kommit nu den senaste stunden. Försöker dock.

Jag väntar som sagt på trådskaparens uttalande.

FB; med DIN TOLKNING menar jag ang. du tycker hag gnällt på dig i den senaste disk/fighten.
sommar
Bannad

Inläggav Fighterbabe » 2008-08-03 23:54:17

pH skrev:Går ni i gång på det här? Det känns som att snart kommer någon att bli avstängd, det vore väll synd? Kan ni inte lyssna lite på farbror Zombie istället? Plz?

Hon slutar ju inte gnälla utan skapar nya tråder för att kunna fortsätta gnälla på mig
Fighterbabe

Inläggav sommar » 2008-08-03 23:57:13

Fighterbabe skrev:

Hon slutar ju inte gnälla utan skapar nya tråder för att kunna fortsätta gnälla på mig

NEJ! Utan för att jag tycker det är för mkt. "utvikande" o. sexistiskt på forumet o. ibland på fel ställen på sistone o. där är du en av dem men inte ensam om det. Du gör dina egna tolkningar o. dem får du stå för. Man kan hoppas du slutar snart annars får vi ett tröttsamt forum även i längden. Det du sysslar med nu är enbart provokation.
Slutdiskuterat!
sommar
Bannad

Inläggav pH » 2008-08-04 0:04:39

Sommar, jag ser att du försöker, och tror att FB också gör det. Människor är olika. Jag förstår dig bättre än FB, för andra verkar det vara tvärt om. Ni har mycket olika sätt att tala, diskutera och över huvud taget använda forumet. Ni krockar ordentilgt, inte mycket att göra åt.

Ditt sätt att komma vidare verkar vara att försöka sätta punkt och därmed få ett avslut. Av andra kan det eventuellt tolkas som att du försöker få sista ordet. Särskilt om situationen redan är inflamerad och känslorna upprörda. Det kanske kan vara läge att pröva ett annat sätt, även om det inte känns naturligt? Jag vet inte, jag vill bara värna om forumets ton, forumet är viktigt för mig. Och det vore synd om någon blev avstängd.
Senast redigerad av pH 2011-05-04 14:53:58, redigerad totalt 1 gång.
pH

Anslöt: 2006-11-30

Inläggav Fighterbabe » 2008-08-04 0:12:58

sommar skrev:
Fighterbabe skrev:

NEJ! Utan för att jag tycker det är för mkt. "utvikande" o. sexistiskt på forumet o. ibland på fel ställen på sistone o. där är du en av dem men inte ensam om det. Du gör dina egna tolkningar o. dem får du stå för. Man kan hoppas du slutar snart annars får vi ett tröttsamt forum även i längden. Det du sysslar med nu är enbart provokation.
Slutdiskuterat!

Och därför fortsätter du tjata TROTS att modsen har sagt att så inte är fallet (alltså att det INTE är så sexistiskt som du anser att det är).

Slutdiskuterat säger du, men du svarar ju uppenbarligen på inlägg där jag inte ens tilltalat dig!
Fighterbabe

Inläggav sommar » 2008-08-04 0:16:20

Fighterbabe skrev:
sommar skrev:
Fighterbabe skrev:[quote="pH"]Går ni i gång på det här? Det känns som att snart kommer någon att bli avstängd, det vore väll synd? Kan ni inte lyssna lite på farbror Zombie istället? Plz?

Slutdiskuterat!

Och därför fortsätter du tjata TROTS att modsen har sagt att så inte är fallet (alltså att det INTE är så sexistiskt som du anser att det är).

Slutdiskuterat säger du, men du svarar ju uppenbarligen på inlägg där jag inte ens tilltalat dig![/quote]

?? :-)064
sommar
Bannad

Inläggav sommar » 2008-08-04 0:17:15

pH skrev:Sommar, jag ser att du försöker, och tror att FB också gör det. Människor är olika. Jag förstår dig bättre än FB, för andra verkar det vara tvärt om. Ni har mycket olika sätt att tala, diskutera och över huvud taget använda forumet. Ni krockar ordentilgt, inte mycket att göra åt.

Ditt sätt att komma vidare verkar vara att försöka sätta punkt och därmed få ett avslut. Av andra kan det eventuellt tolkas som att du försöker få sista ordet. Särskilt om situationen redan är inflamerad och känslorna upprörda. Det kanske kan vara läge att pröva ett annat sätt, även om det inte känns naturligt? Jag vet inte, jag vill bara värna om forumets ton, forumet är viktigt för mig. Och det vore synd om någon blev avstängd.

Tack! Det har du rätt i. Det bästa tror jag är att ignorera helt. Jag får prova det nästa gång om det blir en nästa gång men det lär det bli.

Jo, hon o. jag krockar onekligen ordentligt för vi "talar inte samma språk". Tyvärr missförstår hon mig ofta o. jag ev. henne ibland.

Visst är det viktigt med bra ton o. miljö här på forumet o. därav försöker jag numera avsluta då det börjar spåra ur och/eller när samma sak sagts flera ggr. o. säger vad jag tycker då jag tycker det blir mkt. av en "vara" eller om det är ngt. annat jag är missnöjd med.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 14:53:58, redigerad totalt 5 gånger.
sommar
Bannad

Inläggav Fighterbabe » 2008-08-04 0:20:19

sommar skrev:
Fighterbabe skrev:
sommar skrev:[quote="Fighterbabe"][quote="pH"]Går ni i gång på det här? Det känns som att snart kommer någon att bli avstängd, det vore väll synd? Kan ni inte lyssna lite på farbror Zombie istället? Plz?

Slutdiskuterat!

Slutdiskuterat säger du, men du svarar ju uppenbarligen på inlägg där jag inte ens tilltalat dig![/quote]

?? :-)064[/quote]

Bild
Fighterbabe

Inläggav JOR » 2008-08-04 8:14:03

Då Trådägarn svarat i sin egna tråd och tycker det vara okej med folk i bild, så länge det rör sig om sommar.

Så låser jag nu tråden, innan den blir infekterad och jag tvingas ta ställning.

LÅST.
JOR
Tekniker

Anslöt: 2005-10-11

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in